Projekt zlepšení webových stránek firmy XY pro marketingové účely

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení webových stránek firmy XY pro marketingové účely

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Pačinek, Ivo
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:18Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:18Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28165
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zlepšením webových stránek firmy XY pro marketingové účely. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část shrnuje poznatky z oblasti internetového marketingu, zejména ohledně webových stránek a zdrojů návštěvnosti webových stránek. Praktická část se zabývá analýzou současných webových stránek vybrané firmy, jejím srovnání s webovými stránkami konkurentů a navrhuje doporučení ke zlepšení. Na základě doporučení je zpracovaný projekt zlepšení webových stránek a na závěr je tento projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 112 s. (149 573 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject marketing cs
dc.subject návštěvnost cs
dc.subject online cs
dc.subject PPC cs
dc.subject přístupnost cs
dc.subject SEO cs
dc.subject webdesign cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject accessibility en
dc.subject internet en
dc.subject marketing en
dc.subject online en
dc.subject PPC en
dc.subject SEO en
dc.subject traffic en
dc.subject webdesign en
dc.subject website en
dc.title Projekt zlepšení webových stránek firmy XY pro marketingové účely
dc.title.alternative The Project of Improving Website of Company XY for Marketing Purposes
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kablásková, Jitka
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated The Thesis deals with website improvement of the company XY for marketing purposes. The Thesis is divided into two parts. The theoretical part summarizes findings from the field of internet marketing, particularly in relation to websites and website traffic sources. The practical part of the Thesis includes three main areas, namely analysis of the current website version of the chosen company, its comparison with competitors websites, and lastly draft recommendations for improvement. Finally, based on the draft recommendations a project for the website improvement is introduced, which is also subjected to the time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33654
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
pačinek_2014_dp.pdf 5.845Mb PDF View/Open
pačinek_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
pačinek_2014_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account