Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s.
Author: Pařízek, Vladimír
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v neziskovém sekto-ru, konkrétně projektem marketingové kampaně pro neziskovou organizaci Centrum rané péče Tamtam Olomouc. V teoretické části jsou porovnávany jednotlivé nástroje marketin-gové komunikace v neziskovem sektoru se sektorem komerčním. Praktická část je rozdělena do dvou částí. V první, analytické části, je analyzován stav marketingové komunikace or-ganizace a její součástí je dotazníkový průzkum o povědomí veřejnosti o službě rané péče. V projektové části je na základě výsledků analýzy navržen a realizován projekt marketin-gové kampaně. Následně jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace orga-nizace do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28166
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pařízek_2014_dp.pdf 1.922Mb PDF View/Open
pařízek_2014_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
pařízek_2014_op.doc 85.44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account