Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros
Autor: Sehnalová Čermáková, Petra
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je budování značky Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros. Hlavním cílem práce je zvýšení povědomí a upevnění pozice značky v cílovém segmentu, ale i mimo něj. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární rešerši pojednávající o značce, jejích prvcích, budování značky, její ekvitě, ocenění, komunikaci se zájmovými skupinami a společenské odpovědnosti firem. V části praktické je představena společnost Mitas, a. s., rozebrán její marketingový a komunikační mix a analyzována konkurence společnosti. Následně jsou shrnuty výsledky kvantitativního výzkumu zabývajícího se ekvitou značky Mitas a výsledky provedených analýz v GE matici, mapě vnímání a SWOT analýze. Poslední kapitola se zabývá projektem, ve kterém jsou uvedeny dva návrhy ke zvýšení povědomí a upevnění pozice značky Mitas.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28170
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: B 33659


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sehnalová čermáková_2014_dp.pdf 2.853Mb PDF Zobrazit/otevřít
sehnalová čermáková_2014_vp.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sehnalová čermáková_2014_op.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet