Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Sehnalová Čermáková, Petra
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:20Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:20Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28170
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je budování značky Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros. Hlavním cílem práce je zvýšení povědomí a upevnění pozice značky v cílovém segmentu, ale i mimo něj. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární rešerši pojednávající o značce, jejích prvcích, budování značky, její ekvitě, ocenění, komunikaci se zájmovými skupinami a společenské odpovědnosti firem. V části praktické je představena společnost Mitas, a. s., rozebrán její marketingový a komunikační mix a analyzována konkurence společnosti. Následně jsou shrnuty výsledky kvantitativního výzkumu zabývajícího se ekvitou značky Mitas a výsledky provedených analýz v GE matici, mapě vnímání a SWOT analýze. Poslední kapitola se zabývá projektem, ve kterém jsou uvedeny dva návrhy ke zvýšení povědomí a upevnění pozice značky Mitas.
dc.format 104 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject ekvita značky cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject brand equity en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.title Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros
dc.title.alternative The Project of Increase Brand Awareness Mitas in the Segment of Enduro and Motocross Motorcycle Tyres
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated The topic of master thesis is brand building Mitas in the segment of enduro and motocross tires. The main goal of this thesis is increase awareness and to stabilize the brand in target segment, but also outside of it. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part contains literature review explaining the brand, its equity, pricing, communication with stakeholders and corporate social responsibility. In the practical part, thesis introduces Mitas, a. s., specifies its marketing and communication mix and analyzes competition. Follow results of quantitative research regarding equity of brand Mitas and results other analyses, which are summarized in GE matrix, perception map and SWOT analysis. The last chapter concentrates on project that suggests two ways to increase awareness and stabilize brand Mitas.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33659
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
sehnalová čermáková_2014_dp.pdf 2.853Mb PDF View/Open
sehnalová čermáková_2014_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
sehnalová čermáková_2014_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account