Projekt marketingového plánu kulturního časopisu OL4you

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu kulturního časopisu OL4you

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu kulturního časopisu OL4you
Author: Wittka, Jakub
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu olomouckého kulturního časopisu OL4you. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti marketingového plánu a na jejím základě formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části je analyzovat současný stav marketingového plánování v časopisu OL4you a následně zhodnotit přednosti a nedostatky tohoto procesu. Tato část diplomové práce je zpracována na základě informací získaných po-mocí interview se zaměstnanci, interních materiálů redakce časopisu OL4you a v neposlední řadě na základě vlastního empirického šetření. Získané výsledky jsou implementovány do zpracování projektu zaměřeného na tvorbu marketingového plánu časopisu OL4you. Součástí projektu je také nákladová, riziková a časová analýza a tvorba přínosů spojených s realizací tohoto projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28183
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defending it: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
wittka_2014_dp.pdf 1.900Mb PDF View/Open
wittka_2014_vp.doc 131Kb Microsoft Word View/Open
wittka_2014_op.pdf 1022.Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account