Projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece
Author: Křižková, Monika
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánu v neziskové organizaci a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část přibližuje teorii marketingu, marketingového plánování a neziskové organizace. V praktické části je provedena situační analýza Občanského sdružení Na Pasece, výzkum je proveden kvantitativní metodou u současných a potenciálních klientů neziskové organizace. Všechny potřebné informace jsou získány prostřednictvím dotazníků. V závěru praktické části je vytvořen projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece, včetně nákladové, časové a rizikové analýzy doporučených akčních plánů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28204
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
křižková_2014_dp.pdf 3.415Mb PDF View/Open
křižková_2014_vp.doc 131Kb Microsoft Word View/Open
křižková_2014_op.doc 80Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account