Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje
Author: Semela, Patrik
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Tématem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro firmu MARLIN, s. r. o. zaměřeného na její další rozvoj. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která se dále dělí na analytickou a projektovou. V úvodní teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování z dostupných literárních zdrojů, které se touto problematikou zabývají. V analytické části je zpracována charakteristika společnosti, situační analýza a proveden průzkum mezi současnými klienty s výstupem SWOT analýzy. V projektové části jsou nejdříve stanoveny marketingové cíle, na základě kterých je následně proveden výběr CRM systému, možnosti rozšíření služeb společnosti, hodnocení lidských zdrojů a možnosti rozšíření marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28212
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
semela_2014_dp.pdf 2.258Mb PDF View/Open
semela_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
semela_2014_op.pdf 569.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account