Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Proceram a.s. zavedením nové značky na český trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Proceram a.s. zavedením nové značky na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Proceram a.s. zavedením nové značky na český trh
Author: Záhorovská, Renata
Advisor: Kressová, Petra
Abstract: Cílem diplomové práce je zpracování projektu zavedení nové značky na český trh za účelem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Proceram a.s. V první části práce je zpracována literární rešerše, na základě které jsou vymezeny pojmy související s konkurencí, konkurenceschopností a zavedením značky na nový trh. Ucelený celek tvoří příprava marketingové komunikace a teoretická východiska pro zpracování analytické části práce. Následuje analýza postavení společnosti na trhu za využití Porterova modelu pěti konkurenčních sil, analýzy konkurence, SWOT analýzy a GE matice. Na základě výstupů z těchto analýz je v poslední části práce zpracován projekt zavedení značky na český trh, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28219
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
záhorovská_2014_dp.pdf 3.404Mb PDF View/Open
záhorovská_2014_vp.doc 49.90Kb Microsoft Word View/Open
záhorovská_2014_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account