Sociokulturně znevýhodněný žák v běžné školní třídě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociokulturně znevýhodněný žák v běžné školní třídě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Manová, Veronika
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:51Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:51Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28262
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá žákem se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné školní třídě a především tím, zda mají jeho speciální vzdělávací potřeby vliv na jeho postavení v kolektivu ostatních spolužáků ve třídě, kterou navštěvuje. Praktická část práce je zaměřena na vybranou třídu, kterou navštěvuje žák se speciálními vzdělávacími potřebami a zabývá se interpersonálními vztahy v této třídě s konkrétním zaměřením na sociokulturně znevýhodněného žáka.
dc.format 108 s. (155 394 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject speciální vzdělávací potřeby cs
dc.subject sociální znevýhodnění cs
dc.subject integrace cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject třídní klima cs
dc.subject šikana cs
dc.subject special educational needs en
dc.subject social disadvantage en
dc.subject integration en
dc.subject inclusion en
dc.subject classroom climate en
dc.subject bullying en
dc.title Sociokulturně znevýhodněný žák v běžné školní třídě
dc.title.alternative Socio-Culturally Disadvantaged Student in a Standard Classroom
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2014-05-28
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on a student with special educational needs integrated in an ordinary class. An emphasis is put on the question whether his or her special educational needs have an influence on his or her status possition inside the collective at the school attended by him or her. The practical part of the thesis is dealing with a concrete class which is attended by the student with special educational needs. It is also concerned with interpersonal relationship in the class with a specific focus on socio-culturally disabled student.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 33805
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-16
local.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
local.subject pupils with special educational needs en


Files in this item

Files Size Format View
manová_2014_dp.pdf 2.773Mb PDF View/Open
manová_2014_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
manová_2014_op.doc 18.11Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account