Očekávání a realita: obor sociální pedagogika očima jeho studentů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Očekávání a realita: obor sociální pedagogika očima jeho studentů

Show full item record

No preview available
Title: Očekávání a realita: obor sociální pedagogika očima jeho studentů
Author: Trúchla, Romana
Advisor: Kočvarová, Ilona
Abstract: Diplomová práce se zabývá tématem hodnocení kvality oboru sociální pedagogiky. V teoretické části hovoříme o samotném oboru sociální pedagogiky, v krátkosti uvádíme vývoj sociální pedagogiky z historického hlediska, dále současné pojetí sociální pedagogiky, vysvětlujeme, kdo je to sociální pedagog, jaké jsou jeho možnosti uplatnění. Jedna z kapitol taktéž pojednává o Ústavu pedagogických věd Fakulty humanitních studií ve Zlíně a jeho oboru sociální pedagogiky. Druhá kapitola je zaměřena na pedagogickou evaluaci, která hraje důležitou roli, v celkovém hodnocení kvality školy u pedagogů, studentů i široké veřejnosti. Třetí kapitola už je konkrétnější a blíží se k výzkumnému nástroji, který je použit v praktické části naší diplomové práce. Třetí kapitola pojednává o tom, jak se dá měřit kvalita, kde se s měřením kvality můžeme setkat a jaké nástroje a metody můžeme použít v rámci zjišťování kvality ve školách, ale celkově ve všech sférách služeb. V praktické části vycházíme z dotazníkové metody měření kvality SERVQUAL, jež zkoumá ve dvou částech dotazníku pět dimenzí. Tyto dimenze jsou označeny jako hmotné zajištění, spolehlivost, zodpovědný přístup, jistota a empatie. Na základě rozdílu očekávání a reality dostáváme parametr kvality v jednotlivých dimenzích a zkoumáme souvislosti mezi nimi a studijním prospěchem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28269
Date: 2014-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: D


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
trúchla_2014_dp.pdf 1.771Mb PDF View/Open
trúchla_2014_vp.doc 16.18Kb Microsoft Word View/Open
trúchla_2014_op.doc 15.95Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account