The Representation of Luxury Products in Printed Advertisements

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

The Representation of Luxury Products in Printed Advertisements

Show full item record

No preview available
Title: The Representation of Luxury Products in Printed Advertisements
Author: Polášková, Tereza
Advisor: Trčková, Dita
Abstract: Cílem této práce je analýza přesvědčovacích strategií, které jsou použity v reklamách na luxusní zboží, aby zaujaly zákazníkovu pozornost a dokázali ho přesvědčit o koupi výrobku. V teoretické části se bakalářská práce zaměřuje na pojmy reklama, diskurzivní analýzu textu, funkce reklamy, cílová skupinu zákazníků a také se zaměřuje na visuální a verbální aspekt reklamy a řeší, jak tyto faktory dokáží přesvědčit a ovlivnit. Praktická část se zaměřuje na analýzu jednotlivých přesvědčovacích strategií v konkrétních reklamách a hledá prvky, které mají tyto reklamy společné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28297
Date: 2013-11-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
polášková_2013_dp.pdf 3.418Mb PDF View/Open
polášková_2013_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
polášková_2013_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account