Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics

Show full item record

No preview available
Title: Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics
Author: Tomisová, Zdeňka
Advisor: Atcheson, Hana
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá třemi reklamami, které jsou určeny britské kultuře a ve kterých se objevuje zejména verbální humor. Teoretická část popisuje diskurs a jazykové prostředky reklamních sdělení, dále se zabývá vlivem humoru na efektivitu reklamy a také uvádí jednotlivé typy humorů, které se v reklamách používají. Poslední částí teoretické části je britská kultura a její vnímání humoru. Jsou zde demonstrovány rozdíly jednotlivých národů britské kultury a jejich porozumění humoru. Cílem praktické části je analýza diskursu vybraných reklamních sdělení. Analýza je soustředěna zejména na vliv verbálního humoru v reklamách a jeho působení na britskou kulturu. Z poznatků zjištěných v praktické části je vyvozen závěr.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28301
Date: 2013-11-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tomisová_2013_dp.pdf 1.380Mb PDF View/Open
tomisová_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
tomisová_2013_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account