An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic

Show full item record

No preview available
Title: An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic
Author: Zajíčková, Pavla
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci multikina Golden Apple Cinema a jejím cílem je návrh inovace marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá základními termíny a definuje podstatu dané problematiky. Na tuto část následně navazuje analýza konkrétního subjektu a to multikina Golden Apple Cinema ve Zlíně. Analýza je tvořena také SWOT analýzou, dotazníkovým šetřením a hloubkovým interview s manažerem společnosti. Takto zde bylo dosáhnuto objektivních výsledků napříč všemi zájmovými skupinami. Závěrečná část této práce doporučuje konkrétní nápady k inovaci marketingové komunikace, jež byly zjištěny z šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28305
Date: 2013-11-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zajíčková_2013_dp.pdf 2.077Mb PDF View/Open
zajíčková_2013_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
zajíčková_2013_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account