The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region

Show full item record

No preview available
Title: The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Author: Dřímalová, Markéta
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá tématem osobního prodeje a jeho vlivu na nákupní chování seniorů v Moravskoslezském kraji. Celé dílo je rozděleno do dvou částí, první teoretická část popisuje seniora jako zákazníka, segmentaci trhu, nástroje komunikačního mixu, trendy v osobním prodeji a marketingový výzkum. Druhá analytická část prezentuje kvantitativní výzkum prováděný pomocí dotazníkového šetření, zde je písemně a graficky znázorněný vliv osobního prodeje na respondenty. Závěr je věnován vhodným doporučením, jak snížit negativní postoj veřejnosti k osobnímu prodeji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28308
Date: 2013-11-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dřímalová_2013_dp.pdf 1.564Mb PDF View/Open
dřímalová_2013_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
dřímalová_2013_op.pdf 27.01Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account