Projekt marketingového plánu ZOO a zámek Zlín-Lešná p.o. pro rok 201

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu ZOO a zámek Zlín-Lešná p.o. pro rok 201

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu ZOO a zámek Zlín-Lešná p.o. pro rok 201
Author: Bartoš, Filip
Advisor: Tučková, Zuzana
Abstract: Cílem této práce je vytvoření marketingového plánu zoologické zahrady Zlín-Lešná pro rok 2014. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky z oblasti marketingu cestovního ruchu, marketingového plánování, tvorby marketingového plánu, rolí zoologických zahrad ve společnosti a také analytických metod použitých v práci. Praktická část se zaměřuje na popis a historii zoologické zahrady Zlín-Lešná. Na její současnou ekonomickou situaci, rozbor stávajícího marketingového mixu a další analýzy potřebné pro sestavení marketingového plánu. Součástí praktické části je i projektová část, která se zaměřuje na splnění stanovených marketingových cílů a sestavení projektu. Zde jsou také vyčísleny náklady a posouzena možná rizika, spojená s uvedením projektu do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28343
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bartoš_2014_dp.pdf 1.605Mb PDF View/Open
bartoš_2014_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
bartoš_2014_op.pdf 50.79Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account