Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů
Author: Mazán, Martin
Advisor: Čechmánková, Kateřina
Abstract: Diplomová práca sa zameriava na popis a analýzu prínosu internetu a najmä sociálnych sietí ako novodobého média pre propagáciu výrobkov, služieb a značky. Hlavnou náplňou práce je navrhnúť kalkulačné riešenia nákladov reklamných formátov vybranej spoločnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28356
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika
Grade for thesis and defense: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mazán_2014_dp.pdf 1.989Mb PDF View/Open
mazán_2014_vp.pdf 46.87Kb PDF View/Open
mazán_2014_op.pdf 57.58Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account