Vnímání míry direktivity ve vzdělávání z pohledu žáků a studentů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání míry direktivity ve vzdělávání z pohledu žáků a studentů

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání míry direktivity ve vzdělávání z pohledu žáků a studentů
Author: Petrlová, Lenka
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: Diplomová práce se zabývá postojem žáků a studentů k direktivitě učitele. Teoretická část práce se zaměřuje na objasnění pojmů autorita a direktivita, dále se zabývá osobností učitele a žáka ve výchovně vzdělávacím procesu, specifikuje výchovné styly učitele. V závěru teoretické části jsou nastíněna teoretická východiska, kterými jsou již realizované výzkumy zaměřené na učitelskou profesi a výchovně vzdělávací proces. Stěžejní, praktická část se věnuje výzkumu postojů žáků a studentů nejen k direktivitě učitele, ale i postojem žáků a studentů k ostatním výchovným stylům učitele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28391
Date: 2014-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 33998


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
petrlová_2014_dp.pdf 1.942Mb PDF View/Open
petrlová_2014_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
petrlová_2014_op.pdf 154.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account