Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemčoková, Katarína
dc.contributor.author Pařízková, Michaela
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:57:49Z
dc.date.available 2015-03-08T20:57:49Z
dc.date.issued 2013-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28421
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je reklama na volná pracovní místa v České republice po roce 1993. Teoretická část popisuje a vysvětluje fakta a informace potřebná k analýze korpusu headhuntingových reklam. Praktická část vychází z teoretického základu pro analýzu a popis korpusu. Cílem této práce je zjištění, jakých jazykových prostředků headhuntingová reklama využívá a zda se tato reklama mění v rámci času.
dc.format 46 s. (11 612 znaků).
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject slogan cs
dc.subject jazykové prostředky cs
dc.subject advertising en
dc.subject slogan en
dc.subject linguistic devices en
dc.title Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic
dc.title.alternative Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blažková, Barbora
dc.date.accepted 2014-06-12
dc.description.abstract-translated The theme of my bachelor thesis is headhunting advertising in the Czech Republic after 1993. Theoretical part describes and explains the facts and information necessary to analyze the corpus of headhunting advertising. The practical part is based on the theoretical basis for the analysis and description of the corpus. The aim of my bachelor thesis is to determine which language aspects are used in headhunting advertising and whether this advertising is changing within the time.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 34040
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-05-02
local.subject jazyk reklamy cs
local.subject lingvistická analýza cs
local.subject language of advertising en
local.subject linguistic analysis en


Files in this item

Files Size Format View
pařízková_2013_dp.pdf 1.735Mb PDF View/Open
pařízková_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
pařízková_2013_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account