Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozmíková, Veronika
dc.contributor.author Hrubčíková, Kristýna
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:58:21Z
dc.date.available 2015-03-08T20:58:21Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28507
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou komunikace klíčových informací o produktech a obchodní strategii importéra pracovní a bezpečnostní obuvi zákazníkům a distributorům ochranných pracovních pomůcek za účelem zvýšení prodeje. V teoretické části jsou zahrnuty znalosti získané během studia a z odborné literatury, které pomohly k segmentaci cílových skupin, analýze situace komunikace a následnému návrhu řešení. Praktická část obsahuje popis firmy, jejich zákazníků a současné komunikace s nimi. Na základě zjištěných výsledků budou navrženy návrhy na zlepšení komunikace se zákazníky. Výsledkem práce budou návrhy, které by mohly být realizovány v praxi.
dc.format 69 s. (101 492)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Pracovní a bezpečnostní obuv cs
dc.subject ochranné pracovní pomůcky cs
dc.subject klíčový zákazníci cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject B2B cs
dc.subject B2C cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject mikro- cs
dc.subject mezo- cs
dc.subject makro prostředí cs
dc.subject Work and safety footwear en
dc.subject personal protective equipment en
dc.subject key customers en
dc.subject communication en
dc.subject promotion en
dc.subject segmentation en
dc.subject B2B en
dc.subject B2C en
dc.subject SWOT en
dc.subject micro- en
dc.subject meso- en
dc.subject macro environment en
dc.title Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C
dc.title.alternative Proposal to Improve Communiacation with Customers B2B and End Users B2C
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlíková, Irena
dc.date.accepted 2014-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis deals with a problem of communication of key information about the products and business strategy of an importer of work and safety footwear to customers and distributors of personal protective equipment in order to increase sales. The theoretical part includes the knowledge gained during my studies and reference literature which helped me to niche the market, analyse the situation of communication and subsequent solution proposal. The practical part contains a description of the company, their customers and current communication with customers. The results will be proposals to improve communication with customers could be implemented in practice.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37095
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
hrubčíková_2014_dp.pdf 1.562Mb PDF View/Open
hrubčíková_2014_vp.pdf 526.4Kb PDF View/Open
hrubčíková_2014_op.pdf 891.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account