Pojetí autority učitele žáky základních škol

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Pojetí autority učitele žáky základních škol

Show full item record

No preview available
Title: Pojetí autority učitele žáky základních škol
Author: Vavro, Svatopluk
Advisor: Machů, Eva
Abstract: Diplomová práce se zabývá souvztažností mezi autoritou učitele, jako klíčové složky v pedagogickém procesu, komplexního vnímání jeho osobnosti žáky základních škol. Popisuje zákonitosti v rámci role učitele ve vztahu k osobnosti žáka, vliv vnitřních i vnějších faktorů, které působí na kázeňské hledisko ve výchovně vzdělávacím procesu. Interpretuje pedagogické prostředky v návaznosti na disciplínu a zkoumá nezastupitelnou pozici komunikace, jejich zvláštností ve vztahu pedagoga a žáka. Cílem je poukázat na význam fenoménu autority učitele ve vztahu k autoritě, definování postavení pedagoga z hlediska školní instituce a jeho role v budování vztahové roviny k žákům. Výzkumná část vycházela z anonymních odpovědí, získaných z dotazníků žáků základních škol ve městě Zlíně a dotvářela tak cíl diplomové práce poukázat na pevnou vazbu mezi působením učitele a vnímání jeho role žáky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28533
Date: 2014-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vavro_2014_dp.pdf 1.799Mb PDF View/Open
vavro_2014_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
vavro_2014_op.doc 24.19Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account