Vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků druhého stupně základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků druhého stupně základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Janovská, Barbora
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:59:05Z
dc.date.available 2015-03-08T20:59:05Z
dc.date.issued 2014-01-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28640
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků ve třídách druhého stupně základní školy. První kapitola teoretické části je věnována charakteristice období dospívání. Rovněž zahrnuje i vymezení tohoto období z hlediska různých teorií vývoje osobnosti. Další kapitola je zaměřena na charakteristiku sociální skupiny a školní třídy. Třetí kapitola se zabývá pedagogickou i pedagogicko-psychologickou diagnostikou a diagnostikou jevů, jež jsou se třídou spjaty. Výzkumným cílem praktické části je zjistit, jaká je situace ve třídě a jaké jsou vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků.
dc.format 73 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dospívání cs
dc.subject školní třída cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject pedagogická diagnostika cs
dc.subject adolescence en
dc.subject school class en
dc.subject climate of school class en
dc.subject pedagogical diagnostics en
dc.title Vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků druhého stupně základních škol
dc.title.alternative Relationships with Classmates from the Perspective of Excellent Upper Primary Pupils
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zgarbová, Petra
dc.date.accepted 2014-06-02
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the relationships with classmates from the perspective of excellent students at upper primary schools. The first chapter of theoretical part is devoted to the characteristics of adolescence. It also includes a definition of this from the perspective of various theories of personality development. The next chapter is focused on the characteristics of social group and classroom. The third chapter deals with the pedagogical and pedagogical-psychological diagnostics and diagnostics of phenomenons that are associated with the class. The aim of the empirical part is to determine what the situation is in the classroom and what are the relationships with classmates from the perspective of excellent students at upper primary schools.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34319
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject vrstevnické vztahy cs
local.subject nadaní žáci cs
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject peer relationships en
local.subject gifted pupils en
local.subject secondary school en


Files in this item

Files Size Format View
janovská_2014_dp.pdf 2.495Mb PDF View/Open
janovská_2014_vp.doc 18.28Kb Microsoft Word View/Open
janovská_2014_op.doc 20.07Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account