Plán marketingové komunikace společnosti instrumentum s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Plán marketingové komunikace společnosti instrumentum s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Plán marketingové komunikace společnosti instrumentum s.r.o.
Author: Šenkýřová, Zuzana
Advisor: Solař Kopčilová, Martina
Abstract: Cílem této bakalářské práce je návrh plánu marketingové komunikace pro společnost instrumentum s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Teoretická část zahrnuje výklad odborných pojmů, které tvoří podklad pro část praktickou. Zde jsou uvedeny pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti, popisem nabízených produktů a služeb a profilem cílových zákazníků. Následují vybrané marketingové analýzy jako analýza prostředí a SWOT analýza. Hlavní část této práce tvoří návrh komunikace se zákazníky z důvodu změny adresy společnosti a také návrh komunikačního plánu společnosti pro rok 2014.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28732
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 37142


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šenkýřová_2014_dp.pdf 2.121Mb PDF View/Open
šenkýřová_2014_vp.pdf 655.1Kb PDF View/Open
šenkýřová_2014_op.pdf 708.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account