Bariéry ve vzdělávání dospělých

DSpace Repository

Language: English čeština 

Bariéry ve vzdělávání dospělých

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Matyášová, Edita
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:02:15Z
dc.date.available 2015-03-08T21:02:15Z
dc.date.issued 2014-01-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28753
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem studia na vysoké škole s aspektem na dospělé studenty v kombinované formě studia. První část je pojata jako teoretický vhled, kde se autorka ve třech kapitolách zaobírá deskripcí a specifiky dané problematiky. Stěžejními tématy učení v dospělosti jsou zde motivační faktory a bariéry dospělých ve vzdělávání. Praktická část se v dalších dvou kapitolách zabývá výzkumem, kde autorka zkoumá zejména souvislosti mezi typem vysokých škol, motivací, sebevědomím a bariérami ve vzdělávání pomocí dotazníkového šetření.
dc.format 69 s. (77843 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Učení v dospělosti cs
dc.subject motivace cs
dc.subject sebevědomí cs
dc.subject typ VŠ cs
dc.subject bariéry ve vzdělávání cs
dc.subject Learning in adulthood en
dc.subject motivation en
dc.subject self-esteem en
dc.subject type of college en
dc.subject barriers in education en
dc.title Bariéry ve vzdělávání dospělých
dc.title.alternative Barriers in Adult Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Polepilová, Renata
dc.date.accepted 2014-06-16
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the phenomenon of study in college with an accent for adult students. The forepart is distributive as theoretic aspect to the problem, where the author is occupied with description and specifics of this issue. The fundamental themes of learning in adulthood are motivational factors and barriers of adults in education. In the empirical part author presents her own research where she particularly probes contexts among types of colleges, motivation, self-esteem and barriers in education with the aid of a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34466
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-05-02
local.subject dospělí cs
local.subject studijní motivace cs
local.subject vysokoškolské vzdělávání cs
local.subject adults en
local.subject motivation to study en
local.subject college education en


Files in this item

Files Size Format View
matyášová_2014_dp.pdf 7.032Mb PDF View/Open
matyášová_2014_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
matyášová_2014_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account