Komunikační aktivity neziskové organizace STOB

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační aktivity neziskové organizace STOB

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Babíková, Michaela
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:02Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:02Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28999
dc.description.abstract Bakalářská práce "Komunikační aktivity neziskové organizace STOB" se zabývá problematikou komunikace zdravého životního stylu. Teoretická část vysvětluje základní marketingové pojmy, jako je marketingový a komunikační mix. Další kapitoly se podrobněji zaměřují na marketing neziskových organizací a digitální marketing. Následně jsou zde rozebírány pojmy z oblasti zdraví a zdravého životního stylu, které úzce souvisejí s tématem práce. Praktická část se zaměřuje na činnost a komunikační aktivity neziskové organizace STOB. Dále jsou zde interpretovány výsledky průzkumné sondy, kterou autorka realizovala v roce 2014.
dc.format 58 s (77600), obr. příloha-7 s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing neziskových organizací cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject zdravý životní styl cs
dc.subject obezita cs
dc.subject STOB cs
dc.subject Marketing of non-profit organizations en
dc.subject digital marketing en
dc.subject healthy lifestyle en
dc.subject obesity en
dc.subject STOB en
dc.title Komunikační aktivity neziskové organizace STOB
dc.title.alternative Communication Activities of the STOB Non-profit Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis "The Communication Activities of the Non-profit Organization STOB" concentrates on the healthy lifestyle communication issues. The theoretical part explains fundamental marketing terms such as marketing mix and communication mix. The following chapters are focused on marketing of non-profit organizations and digital marketing. There are analysed health and healthy lifestyle terms closely connected with the topic of the work. The practical part investigates professional and communication activities of the non-profit organization STOB. Results of a survey, which was held by the author in 2014, are also interpreted in this part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 34821
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
babíková_2014_dp.pdf 1.817Mb PDF View/Open
babíková_2014_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
babíková_2014_op.doc 155Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account