Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci
Author: Sekaninová, Veronika
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje marketingový mix, marketingovou komunikaci, nové trendy v marketingové komunikaci a marketingové analýzy. Praktická část obsahuje informace o prodejně Tescoma v Olomouci. Je zde popsán marketingový mix a především marketingová komunikace prodejny, dále jsou zde informace o konkurenci. Praktická část také zahrnuje PEST analýzu, benchmarking a SWOT analýzu, na základě jejího vyhodnocení jsou v závěru práce návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace prodejny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29269
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sekaninová_2014_dp.pdf 1.922Mb PDF View/Open
sekaninová_2014_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
sekaninová_2014_op.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account