Problematika ADHD na základních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika ADHD na základních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tannenbergerová, Monika
dc.contributor.author Quirenz, Jindřich
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:05:35Z
dc.date.available 2015-03-08T21:05:35Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29271
dc.description.abstract Má bakalářská práce pojednává o problematice vzdělávání dětí na základní škole s poruchou ADHD a jejich příbuzných poruch. Je rozdělená na teoretickou a empirickou část. Zabývá se pochopením a určením pojmu ADHD po celý historický vývoj, bere v potaz výchovu v rodině či vzájemnou pomoc rodičů, učitelů a školy obecně. Děti s ADHD hůře navazují přátelství a špatně mohou zvládat pravidla společenského chování. Mají problémy s učením a výchovou, proto se snažím v této práci najít a vyzdvihnout osvědčené metody, jak s těmito dětmi spolupracovat. Ze zjištěných skutečností se pokusím vytvořit podmínky pro výchovu a vzdělání těchto děti.
dc.format 47 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ADHD cs
dc.subject pozornost cs
dc.subject porucha cs
dc.subject hyperaktivita cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject ADHD en
dc.subject attention en
dc.subject disorder en
dc.subject hyperactivity en
dc.subject education en
dc.title Problematika ADHD na základních školách
dc.title.alternative ADHD Issues at Primary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2014-06-11
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis deals with the issue of primary school children with ADHD disorder and related disorders education. It is divided into a theoretical and an empirical part. It focuses on identifying and understanding the concept of ADHD throughout the historical development, takes into account education in the family and mutual assistance of parents, teachers and school in general. Children with ADHD make friendships worse and can manage the rules of social behaviour wrong. They have problems with learning and education, so I try to find and highlight the best practices of working with these children in this bachelor thesis. From the findings, I will try to create conditions for the upbringing and education of these children.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 35241
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-04-29
local.subject základní školství cs
local.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
local.subject porucha ADHD cs
local.subject elementary schooling en
local.subject pupils with special educational needs en
local.subject attention deficit hyperactivity disorder en


Files in this item

Files Size Format View
quirenz_2013_dp.pdf 992.5Kb PDF View/Open
quirenz_2013_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
quirenz_2013_op.doc 15.84Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account