Analýza konkurenceschopnosti společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Frank, Jakub
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:06:24Z
dc.date.available 2015-03-08T21:06:24Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29407
dc.description.abstract Tato práce řeší problematiku analýzy konkurenceschopnosti výrobku společnosti XY. Popisovaná společnost XY působí v oboru se sportovním vybavením. Práce se skládá z jednotlivých analýz zaměřených na danou problematiku. Konkrétně zde naleznete SWOT Analýzu, Porterovu analýzu, Životní cyklus, BCG matici. Dále je zde vyspecifikována cílová skupina, se kterou byly provedeny strukturované rozhovory. Práce je strukturovaná do dvou částí. V první části se blíže seznámíte s teoretickými pod-klady pro jednotlivé analýzy. Také je zde uveden postup, kterým byly sestavovány strukturované rozhovory. Ve druhé části jsou uvedeny výsledky jednotlivých analýz a strukturovaných rozhovorů. V poslední části naleznete návrhy autora na zvýšení konkurenceschopnosti.
dc.format 71 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Životní cyklus cs
dc.subject strukturovaný rozhovor cs
dc.subject competitiveness en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Life cycle en
dc.subject structured interview en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti společnosti XY
dc.title.alternative Analysis of the Competitiveness of the Product of Company XY
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kloudová, Jitka
dc.date.accepted 2014-06-02
dc.description.abstract-translated The thesis deals with an issue regarding competitive ability of a product of XY Company that trades in sport equipment. The thesis consists of analyses which focus on the product's competitive ability itself; specifically there is SWOT analysis, Porter's analysis, Life cycle, Boston Consulting Group ma-trix. The thesis also includes structured interviews with specific target group. The work itself is divided into two parts. The first part introduces theoretical basis on which ground the analyses were made. It also mentions the process of making structured interviews. In the second part there are provided results of each analysis. The final part focuses on a proposal of increasing competitive ability of the product.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35440
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
frank_2014_dp.pdf 2.786Mb PDF View/Open
frank_2014_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
frank_2014_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account