Analýza marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Burian, Vladislav
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:06:24Z
dc.date.available 2015-03-08T21:06:24Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29408
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG, která se na základě bilanční sumy řadí k nejmenším bankám na českém trhu. Teoretická část práce pojednává o marketingu, marketingovém mixu a zejména o marketingové komunikaci, a to s důrazem na jejich podstatu v oblasti finančních institucí jakožto specifické oblasti služeb. V praktické části je představena samotná banka Waldviertler Sparkasse Bank AG. Dále je zde uvedena analýza marketingové komunikace banky, respektive výsledky dotazníkového šetření o vnímání marketingové komunikace Waldviertler Sparkasse Bank AG. V závěru praktické části jsou navrženy možné kroky ke zlepšení marketingové komunikace banky.
dc.format 82 s. (134 818 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject banka cs
dc.subject bankovnictví cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Waldviertler Sparkasse Bank AG cs
dc.subject bank en
dc.subject banking en
dc.subject communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject Waldviertler Sparkasse Bank AG en
dc.title Analýza marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication of Waldviertler Sparkasse Bank AG
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2014-06-02
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis at hand deals with the analysis of marketing communication in Waldviertler Sparkasse Bank AG, which is on the basis of its total assets one of the smallest banks in the Czech market. The theoretical part focuses on marketing, marketing mix, and mainly marketing communication emphasizing their nature within financial institutions as a specific area of services. The practical part introduces the bank itself. This part contains the analysis of marketing communication in Waldviertler Sparkasse Bank AG, or the results of the survey focusing on the perception of the marketing communication in Waldviertler Sparkasse Bank AG. The conclusion of the practical part suggests possible steps to be taken in order to improve the bank's marketing communication.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35441
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
burian_2014_dp.pdf 8.013Mb PDF View/Open
burian_2014_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
burian_2014_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account