Finanční gramotnost žáků ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Finanční gramotnost žáků ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Vaněčková, Jitka
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:06:25Z
dc.date.available 2015-03-08T21:06:25Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29412
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na finanční gramotnost žáků základních škol. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol, kde jsou objasněny pojmy, jako jsou finanční gramotnost, finanční vzdělávání, kapesné, zadlužení, předlužení, exekuce, následně je popsána strategie finančního vzdělávání v rámci základní školy a v rodině. V závěru se práce věnuje sociálními aspekty finanční gramotnosti, zejména problematikou zadlužení a předlužení občanů a s tím souvisejícím rizikem v podobě sociálního vyloučení. V praktické části se práce zabývá analýzou finančního vzdělávání v rodině.
dc.format 61 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject finanční vzdělávání cs
dc.subject Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání cs
dc.subject Národní strategie finančního vzdělávání cs
dc.subject zadlužení cs
dc.subject předlužení cs
dc.subject exekuce cs
dc.subject financial literacy en
dc.subject financial education en
dc.subject the framework educational program for basic education en
dc.subject financial education strategy en
dc.title Finanční gramotnost žáků ZŠ
dc.title.alternative Financial Literacy of Primary School Pupils
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ronzová, Yvona
dc.date.accepted 2014-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis concerns the topic of financial literacy of pupils of elementary schools. The theoretical part is divided into four chapters that explain these concepts: financial literacy, financial education, pocket money, indebtedness, over-indebtedness, seizure of property. Following is description of the strategy of financial education in elementary schools and within family. At the end of the work deals with the social aspects of financial literacy, in particular the issue of indebtedness and over-indebtedness of individuals and related risk in the form of social exclusion. In the practical part of the thesis deals with the analysis of financial education in the family.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 35448
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-29
local.subject základní školy cs
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View
vaněčková_2013_dp.pdf 1.419Mb PDF View/Open
vaněčková_2013_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
vaněčková_2013_op.pdf 562.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account