Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Author: Vytlačilová, Lucie
Advisor: Kressová, Petra
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s. Teoretická část bakalářské práce je věnována literárním pramenům, které se zaměřují na maloobchod, spokojenost zákazníka, jaký význam má značka pro zákazníka a na marketingový výzkum. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, kde je provedena analýza spokojenosti zákazníků pomocí osobního a elektronického dotazování a také pomocí pozorování. Na základě analýzy jsou uvedeny návrhy a doporučení na zvýšení spokojenosti zákazníků či na získání zákazníků nových.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29492
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vytlačilová_2014_dp.pdf 1.573Mb PDF View/Open
vytlačilová_2014_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open
vytlačilová_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account