Marketingová strategie pro zřízení školky v mateřském centru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie pro zřízení školky v mateřském centru

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie pro zřízení školky v mateřském centru
Author: Matoušková, Helena
Advisor: Němcová, Zuzana
Abstract: Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových aktivit v neziskové organizaci. Jejím hlavním cílem je vypracování marketingové strategie pro zřízení školy v mateřském centru v Ivanovicích na Hané. Škola má být alternativou k místní mateřské škole, jejíž kapacita je nedostatečná. V praktické části jsou pomocí dotazníkového výzkumu zjišťovány preference a požadavky rodičů na předškolní zařízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29503
Date: 2014-04-11
Availability: Bez omezení
Department: Skupina managementu a ekonomiky
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: E 35586


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
matoušková_2014_dp.pdf 2.421Mb PDF View/Open
matoušková_2014_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
matoušková_2014_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account