Analýza marketingové komunikace společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti XY

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace společnosti XY
Author: Masárová, Eva
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci společnosti UNIQA pojišťovna, a.s. Práce je rozdělena na dvě části. První část pojednává o teoretických základech z oblasti marketingové komunikace, popisuje základní informace o marketingovém mixu, marketingových strategiích či jednotlivých moderních trendech. V závěru první části je vysvětlena důležitost marketingového prostředí, analýza konkurence a následné shrnutí celé teoretické části. Druhá část této práce se zabývá představením společnosti UNIQA pojišťovna, a.s. a aplikací jednotlivých prvků marketingové komunikace. Situační analýza marketingového mixu odhalí přednosti a nedostatky společnosti a následné využití benchmarkingu přezkoumá konkurenční okolí. Na základě SWOT analýzy jsou vypracovány vhodné návrhy a doporučení pro efektivní chod společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29573
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 35696


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
masárová_2014_dp.pdf 2.490Mb PDF View/Open
masárová_2014_vp.doc 49.85Kb Microsoft Word View/Open
masárová_2014_op.doc 117.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account