Analýza marketingového mixu praktického lékaře

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu praktického lékaře

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu praktického lékaře
Author: Lipková, Lada
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové mixu praktického lékaře. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti zdravotnictví, marketingu služeb, marketingu ve zdravotnictví a její hlavní část tvoří poznatky o marketingovém mixu ve zdravotnictví. V praktické části je nejprve představena ordinace praktického lékaře, provedena PEST analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, analýza nástrojů marketingového mixu, dotazníkový průzkum a shrnující SWOT analýza. V závěru práce jsou prezentovány návrhy na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29588
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lipková_2014_dp.pdf 1.854Mb PDF View/Open
lipková_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
lipková_2014_op.doc 85.60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account