Aplikace nových nástrojů marketingu a propagace cestovního ruchu na podporu rozvoje mikroregionu Východní Slovácko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace nových nástrojů marketingu a propagace cestovního ruchu na podporu rozvoje mikroregionu Východní Slovácko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hájek, Oldřich
dc.contributor.author Staroba, Marek
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:14:02Z
dc.date.available 2015-03-08T21:14:02Z
dc.date.issued 2014-02-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29734
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá využitím nových marketingových nástrojů a podporou cestovního ruchu mikroregionu Východní Slovácko. Cílem je vytvoření projektu platformy pro mikroregion, která se skládá z aplikace pro mobilní telefony, interaktivní webové mapy umístěné na internetu a propagačních materiálů. V teoretické části diplomové práce je zmíněna především problematika cestovního ruchu, moderní marketingové nástroje a jejich definice, poslední kapitola teoretické části je věnována legislativě, která se váže k těmto oblastem. Praktická část obsahuje různé analýzy, dotazníkové šetření a rozhovory s představiteli obcí. V závěru práce je řešen projekt platformy pro mikroregion Východní Slovácko.
dc.format 77
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject mikroregion cs
dc.subject tourism en
dc.subject marketing en
dc.subject mobile applications en
dc.subject microregion en
dc.title Aplikace nových nástrojů marketingu a propagace cestovního ruchu na podporu rozvoje mikroregionu Východní Slovácko
dc.title.alternative Application of New Marketing Tools and Promotion of Tourism for Purpopse to Support Development of the Eastern Moravian Slovakia Microregion
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Nekolová, Jana
dc.date.accepted 2014-05-29
dc.description.abstract-translated The master thesis is focused on usage of the new marketing tools for the support of tourism of the micro-region Eastern Moravian Slovakia. The target is to create the project of the programme for micro-region, which consists of a mobile application, an interactive web map placed on the websites and the promotional leaflets. In the theoretical part of the mas-ter thesis is mentioned especially the issue of tourism, marketing tools and their definitions. The last chapter of the theoretical part is focused on the legislation, which closely relates with these matters. The practical part of the thesis contains various analyses questionnaire surveys and interviews with the community representatives. In conclusion is solved the project of the programme for micro-region Eastern Moravian Slovakia.
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj, specializace Finanční kontrola cs
dc.thesis.degree-discipline Public Sector Administration and Regional Development - Financial Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 35914
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
staroba_2014_dp.pdf 4.066Mb PDF View/Open
staroba_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
staroba_2014_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account