Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice

Show full item record

No preview available
Title: Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice
Author: Kašparová, Bohdana
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Rozhlasovou komunikaci lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Rozhlasovou stanici reprezentuje konzultant, schopný zaujmout a orientovat se na řešení problému. Úspěšnost prodejních týmů ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a hodnocení dílčích cílů. Efektivita prodeje závisí na práci s prodejním personálem. Především jde o stanovování cílů, plánování výkonů, určování hodnotících proměnných jednotlivých obchodních zástupců. Na výsledcích prodejního týmu lze zhodnotit význam vzdělávání, tréninku a rozvoje prodejců. Značný význam má interní i externí hodnocení, které je základem motivace a úspěchu osobního prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2984
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4946


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kašparová_2007_dp.pdfBlocked 7.507Mb PDF View/Open
kašparová_2007_vp.doc 67Kb Microsoft Word View/Open
kašparová_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account