Image jako důležitý prvek marketingové komunikace banky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image jako důležitý prvek marketingové komunikace banky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Václavíková, Dita
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:26:34Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:12Z
dc.date.issued 2007-04-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2989
dc.description.abstract Předkládaná práce se zabývá problematikou tvorby úspěšného image podniku. Úvod práce je zaměřen na vysvětlení a vymezení pojmu image. Teoretická část pak na podmínky a předpoklady jeho získání a zlepšení pomocí nástrojů marketingu a public relations s přihlédnutím ke specifikům bankovního podnikání. Tyto teoretické poznatky jsou poté aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti, kterou je bankovní dům Volksbank CZ, a.s. Praktická část práce je věnována analýze zvolené banky podle předem stanovených kritérií ve vědomí obyvatel České republiky a hodnocení výsledné analýzy. Cílem práce je zhodnotit a analyzovat stávající image banky, poukázat na její identitu, kulturu, komunikaci s obchodními partnery a širokou veřejností. Doporučit případný další postup vedoucí k přizpůsobení se aktuálním podmínkám trhu a zajišťující budoucí příznivý postoj laické i odborné veřejnosti. Součástí práce je také ověření hypotézy, že image organizace působící na finančním trhu zásadním způsobem ovlivňuje postoj veřejnosti k bance a tím přímo půso-bí na její úspěch a prosperitu. Informační základnou pro verifikaci výše uvedených předpo-kladů jsou fakta vyplývající z provedené analýzy zvoleného a konkurenčního bankovního domu. Uvedených výsledků bylo dosaženo pomocí anylyticko-syntetických metod a meto-dou sémantického diferenciálu. Použité informační zdroje mají primární a sekundární cha-rakter. cs
dc.format 78s, 27s. příloh cs
dc.format.extent 1438841 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2009
dc.subject firemní image cs
dc.subject podniková identita cs
dc.subject podniková kultura cs
dc.subject podniková komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject druhy výzkumu cs
dc.subject analýza image cs
dc.subject polaritní profil cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject respondent cs
dc.subject analýza dat cs
dc.subject logo firmy cs
dc.subject podnikový design cs
dc.subject corporate image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate comunication en
dc.subject market research en
dc.subject methods of research en
dc.subject imagea analyse en
dc.subject polarit profile en
dc.subject questionaire en
dc.subject respondent en
dc.subject data analyse en
dc.subject firm logo en
dc.subject corporate design en
dc.title Image jako důležitý prvek marketingové komunikace banky cs
dc.title.alternative Image like important component of marketing communication of bank en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated Presented thesis deals with the problematics of successful business image creation. The in-troduction focuses on explanation and specification of a term "image". Theoretical part then describes conditions and requisites for successful mission completion and general improve-ment using marketing and PR standard tools, with regard to bank business distictivenesses. These theoretical information are then applied on the real anylysis of selected company - in this thesis Volksbank, a.s. Practical part of the thesis contains of the analysis of chosen bank according to previously selected criteria, as they are perceived by Czech public, and eva-luation of final analysis. The objective of this thesis is to evaluate and analyze current image of the bank, to point out its identity, culture, communication with business partners and general public. Supporting objective is to recommend possible next steps, that would lead to adaptation to the actual market conditions, and finally ensure positive attitude of both pro-fessional and non-professional public. The integral part of this thesis is also validation of the hypothesis, that the image of active bank house is essential elemet in influencing the public, and directly affects its success and prosperity. The information basis for the verification of above mentioned examples are the facts resulting from recent analysis of chosen competiti-on bank houses. Above mentioned results are direct results of analytic and synthetic methods, and sometines I also use semantic differential. Used information sources have both primar and secundar character. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4980
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
václavíková_2007_dp.pdfBlocked 1.372Mb PDF View/Open
václavíková_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
václavíková_2007_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account