Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group

Show full item record

No preview available
Title: Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group
Author: Ngo, Minh Vu
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Vietnam, jeden z nejvíce potenciálních trhů pro rozvoj a investice v jihovýchodní Asii, je velmi atraktivní pro tuzemské i zahraniční investory, s rychlým vývojem v ekonomice, vzrůstající životní úrovní a rychlou urbanizací, rostoucími příjmy z rozrůstající se střední třídy. RD víno je nové a mladé víno značky na vietnamském trhu. Cílem této práce je navrhnout novou strategii expanze na trhu a marketingovou strategii pro RD vína ve Vietnamu s použitím emailové marketingové kampaně. Diplomová prácebude analyzovat aktuální marketingová situace RD vína a formulovat strategii pro emailový marketing projektu, které mohou pomoci RD vína s cílem zlepšit jejich vztahy se zákazníky a dosáhnout svých cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30024
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ngo_2014_dp.pdf 1.674Mb PDF View/Open
ngo_2014_vp.doc 157.5Kb Microsoft Word View/Open
ngo_2014_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account