The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group

Show full item record

No preview available
Title: The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Author: Nguyen, Thi Ngoc Diep
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro postarat loajalitu zákazníků "Make The Moment Speciální " - speciální akce na 20/12/2014 na pod-pora na vánoce a prodeje lunární Nový rok , který je zvláštní čas pro sezónní produkt jako vína na trhu Vietnamu . Na druhou stranu , je to kombinace mezi třemi velkými marketing-ovými aktivitami , které jsou Patron program najít loajalitu zákazníků , "Make The Moment Special" událost jako poděkování od "RD Winery" společnosti svého klienta nakonečné s pečovatelskou službou, pro zákazníka před a po,"aby v okamžiku, kdy zvláštní" události. Teoretická část popisuje pojetí marketingové komunikace a integraci na trhu - ing komu-nikaci . Analýza představuje současnou marketingovou komunikaci "RD Winery", která je v závěrečné části rozpracovány do rozsáhlé komunikační kampaně s cílem podpořit program loajality zákazníků na speciální roční době.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30025
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nguyen_2014_dp.pdf 2.916Mb PDF View/Open
nguyen_2014_vp.doc 156.5Kb Microsoft Word View/Open
nguyen_2014_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account