Projekt efektivní marketingové strategie Sdružení právnických osob BIOMASA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt efektivní marketingové strategie Sdružení právnických osob BIOMASA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rostášová, Mária
dc.contributor.author Žideková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:45:32Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:22Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3033
dc.description.abstract Diplomová práca sa zaoberá projektom efektívnej marketingovej stratégie v združení právnických osôb BIOMASA, ktoré pôsobí na trhu využívania obnoviteľných zdrojov energie a vykurovania biomasou. Na základe SWOT analýzy združenia a zhodnotenia využitia marketingových nástrojov v združení je navrhnutá efektívna marketingová stratégia na nasledujúce obdobie, ktorá spĺňa požiadavky manažmentu a stanovené ciele združenia. cs
dc.format 84 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1736071 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
dc.subject marketingová stratégia cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject ciele cs
dc.subject implementácia cs
dc.subject strategická kontrola cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject project en
dc.subject goals en
dc.subject implementation en
dc.subject strategic control en
dc.title Projekt efektivní marketingové strategie Sdružení právnických osob BIOMASA cs
dc.title.alternative Project of effective marketing strategy in the BIOMASA, Association of Legal Entities en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2007-06-08
dc.description.abstract-translated Diploma work deals with the project of effective marketing strategy in the BIOMASA, Association of Legal Entities, which acts on the market of renewable energy sources usage and biomass heating. There is proposed the effective marketing strategy for the next period on the basis of SWOT analysis of Association and the evaluation of the marketing tools used in the Association. The strategy fulfil the management requirements and the specified goals of the Association. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6143
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
žideková_2007_dp.pdfBlocked 1.655Mb PDF View/Open
žideková_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
žideková_2007_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account