Interní branding společnosti Wolters Kluwer

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní branding společnosti Wolters Kluwer

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Baráková, Hana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:46Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:46Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30348
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma interního brandingu společnosti Wolters Kluwer se zabývá vnímáním značky Wolters Kluwer jejími zaměstnanci. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako značka, řízení značky, firemní identita a marketingový výzkum. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci dat zjištěných z výzkumné sondy realizované formou rozhovorů. Výzkumná sonda je podkladem pro interní projekt zlepšení interní komunikace ve Wolters Kluwer.
dc.format 78 s. (91 003 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject vize cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní hodnoty cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject brand en
dc.subject vision en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate values en
dc.subject corporate culture en
dc.subject marketing research en
dc.subject qualitative research en
dc.title Interní branding společnosti Wolters Kluwer
dc.title.alternative Internal Branding of the Wolters Kluwer Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis on internal branding company Wolters Kluwer is engaged in the perception of the brand Wolters Kluwer its employees. In the theoretical part defines the basic concepts such as brand, brand management, corporate identity and marketing research. In the practical part of the thesis focuses on the interpretation of the data taken from the research inquiry conducted by interview. This survey is the basis for internal project to improve internal communications within Wolters Kluwer.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36745
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
baráková_2014_dp.pdf 8.237Mb PDF View/Open
baráková_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
baráková_2014_op.doc 154Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account