Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Author: Denková, Barbora
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy VÁHALA a spol. V teoretické části jsou stanoveny výzkumné otázky, na které bude v závěru práce odpovězeno. Úvodem je popsána teorie marketingového a komunikačního mixu včetně nových forem marketingové komunikace. Svou teoretickou část zde má také marketingový průzkum. Praktická část bakalářské práce je věnována inovativním formám marketingových komunikací a novým médiím. Následuje analýza a vyhodnocení kampaně na sociální síti Facebook, v další části práce bude vyhodnocen dotazníkový průzkum preferencí návštěvníka facebookové stránky a zákazníka firemní prodejny. Cílem analýzy preferencí těchto dvou různých cílových skupin je zjistit, co ovlivňuje zákazníkovo chování v místě nákupu. Výsledky analýzy a doporučení z nich vyplývající shrnuje závěr práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30354
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
denková_2014_dp.pdf 1.646Mb PDF View/Open
denková_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
denková_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account