Vliv věrnostních programů na image firem

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv věrnostních programů na image firem

Show full item record

No preview available
Title: Vliv věrnostních programů na image firem
Author: Dobiášová, Jana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Věrnostní programy jsou v současnosti velmi oblíbeným marketingovým nástrojem řady firem z nejrůznějších oblastí trhu. Umožňují jim dokonale poznat své zákazníky a tyto zna-losti aplikovat ve prospěch svého byznysu. Tato práce se snaží zjistit, nakolik zákaznické kluby fungují jako prostředky podpory prodeje a nakolik dokáží budovat mínění o značce v hlavách zákazníků. Teoretická část práce shrnuje základní poznatky o souvisejících klí-čových pojmech jako je značka, image či firemní identita a popisuje fungování věrnostních programů jako takových. Dotkne se také situace na poli věrnostních klubů v České repub-lice. Ve výzkumné části pak vyhodnocuje vliv programu dm active & beauty na zákazníky dm drogerie markt a z výsledků vyvozuje doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30356
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dobiášová_2014_dp.pdf 2.142Mb PDF View/Open
dobiášová_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
dobiášová_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account