Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Dvořáková, Lucie
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:49Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:49Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30358
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá průzkumem měření spokojenosti zaměstnanců ve společnosti LAPP KABEL s.r.o. Cílem teoretické části práce je zpracovat teoretická východiska a poznatky týkající se témat interní komunikace, marketingový výzkum, význam měření spokojenosti zaměstnanců a návrh dotazníku pro měření spokojenosti zaměstnanců. Cílem praktické části je popsání současných trendů v měření spokojenosti zaměstnanců, zhodnocení měření, které v roce 2012 prováděla externí agentura a návrh řešení organizace celého měření prováděného v budoucnu.
dc.format 55 s. (82 096 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník spokojenosti cs
dc.subject internal communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject satisfaction questionare en
dc.title Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.
dc.title.alternative Assessment of Employees' Satisfaction at the LAPP KABEL Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with the measurement of employee satisfaction survey in LAPP KABEL company. The aim of theoretical part of this work is to develop the theoretical background and knowledge of topics such as internal communication, marketing research, the importance of measurement of employees satisfaction and draft a questionnare for me-asuring employee satisfaction. The aim of practical part is describtion of current trends in measurement of employees satisfaction, evaluation of measurement which took part in 2012 and was made by external supplier and propose of solution for another research which will be done in future.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36755
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-23


Files in this item

Files Size Format View
dvořáková_2014_dp.pdf 2.512Mb PDF View/Open
dvořáková_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
dvořáková_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account