Marketingová komunikace zvolené organizace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace zvolené organizace

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace zvolené organizace
Author: Jankůj, Ondřej
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingové komunikace společnosti TRADIX UH, a.s. a prostřednictvím tohoto výzkumu zjistit, jaké je povědomí o této značce především u koncových zákazníků. Teoretická část práce bude věnována základním pojmům marketingové komunikace. V praktické části bude představena společnost TRADIX UH, a.s., popsány její marketingové aktivity, představeny nabízené služby a produktové portfolio. Praktickým přínosem této bakalářské práce bude provedení marketingového výzkumu formou kvantitativního dotazníkového šetření. Cílem tohoto průzkumu bude zjistit, jak spotřebitelé vnímají marketingové komunikace společnosti. Závěrem na základě zjištěných podkladů z marketingového průzkumu budou doporučeny další marketingové aktivity, které by společnost mohla do budoucna využít při svých marketingových komunikacích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30366
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jankůj_2014_dp.pdf 2.727Mb PDF View/Open
jankůj_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
jankůj_2014_op.doc 157Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account