Nízkorozpočtová komunikační kampaň

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nízkorozpočtová komunikační kampaň

Show full item record

No preview available
Title: Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Author: Ježek, Josef
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce identifikuje a popisuje jednotlivé složky nízkorozpočtové komunikace, kde převážnou část tvoří tzv. guerilla marketing a jeho různé další formy. To je hlavní součástí teoretické části. V praktické části autor práce předkládá k analýze konkrétní nízkorozpočtovou komunikační kampaň, která proběhla v roce 2013 v rámci voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR. V závěru se práce věnuje marketingovému výzkumu o nízkorozpočtových kampaních. Kvalitativní výzkum odpovídá na výzkumné otázky, které jsou v této práci stanoveny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30368
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ježek_2014_dp.pdf 4.153Mb PDF View/Open
ježek_2014_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open
ježek_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account