Firemní noviny Třinecký hutník. Od propagandy k public relations

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Firemní noviny Třinecký hutník. Od propagandy k public relations

Show full item record

No preview available
Title: Firemní noviny Třinecký hutník. Od propagandy k public relations
Author: Jurásková, Petra
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Firemní noviny a časopisy jsou účinným nástrojem interní komunikace podniku téměř sto let. Jejich využívání lze chápat jako jeden z prostředků public relations, jejichž primárním cílem je ovlivňovat v pozitivním slova smyslu mínění veřejnosti. K vytváření vztahů mezi hutním podnikem a zaměstnanci sloužil ve Slezsku od roku 1949 Třinecký hutník, celozávodní "Časopis pracujících Třineckých železáren Velké říjnové socialistické revoluce, vy-znamenaných Řádem práce". Jeho úkolem bylo informovat pracovníky o dění v rozsáhlém závodě a pozitivně je motivovat k práci v duchu budovatelského socialismu. Časopis dnes vydávaný jako regionální noviny se v novodobé historii stal nástrojem komunikace akcionářů i vedení podniku se zaměstnanci i obyvateli regionu Těšínského Slezska. Tato práce se bude zabývat zkoumáním jednotlivých období z hlediska interní i externí komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30369
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jurásková_2014_dp.pdf 1.797Mb PDF View/Open
jurásková_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
jurásková_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account