Vliv sponzoringu na image České spořitelny

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv sponzoringu na image České spořitelny

Show full item record

No preview available
Title: Vliv sponzoringu na image České spořitelny
Author: Bartošová, Magdalena
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit, jak sponzoring může ovlivňovat image firmy či značky. Obecně se říká, že sponzoring je jedním z hlavních faktorů, který pomáhá budovat povědomí a image dané firmy či značky. Bohužel v odborné literatuře jsem se s tímto tvrzením nesetkala. Hodně odborných publikací a knih není zaměřeno na samotný sponzoring, když už je někde zmíněný, tak ve formě definicí. Sponzoring je spíše praktická než teoretická záležitost. Je těžké zhodnotit, jak sponzoring může ovlivňovat image firmy, jelikož neexistují relevantní parametry, které by jasně změřily výsledek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30372
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bartošová_2014_dp.pdf 5.889Mb PDF View/Open
bartošová_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
bartošová_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account