Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku

Show full item record

No preview available
Title: Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
Author: Míková, Irena
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Bakalářská práce na téma Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu v České republice. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu a přibližuje cílovou skupinu děti mladšího školního věku. Hlavním cílem práce je zjistit, zda mají děti mladšího školního věku zájem poslouchat rádio a do jaké míry vnímají rozhlasovou reklamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30378
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
míková_2014_dp.pdf 1.794Mb PDF View/Open
míková_2014_vp.doc 197.5Kb Microsoft Word View/Open
míková_2014_op.doc 148Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account