Návrh reklamní kampaně pro značku Tesla Lighting

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro značku Tesla Lighting

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Mosinger, Tomáš
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:55Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:55Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30380
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve formě reklamní kampaně. Jejím cílem je zmapovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci a reklamní aktivity značky Tesla Lighting a na základě provedených analýz navrhnout komplexní a účinnou marketingovou komunikaci a reklamní kampaň. Práce se dělí na části teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje definice pojmů, výchozích pravidel a postupů v oblasti marketingové komunikace a reklamních aktivit, vyplývající z řady různých literárních zdrojů. Praktická část je věnována rozboru současných aktivit značky v dané oblasti, jejich vyhodnocení, definování mikro a makroprostředí a analýze vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy. Následně obsahuje návrh komplexních aktivit v oblasti marketingové komunikace a samotný návrh reklamní kampaně.
dc.format 72 s. (104 664 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject ad campaign en
dc.subject sales promotion en
dc.subject personal selling en
dc.subject advertisement en
dc.title Návrh reklamní kampaně pro značku Tesla Lighting
dc.title.alternative Proposed Advertising Campaign for the Tesla Lighting Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with topic of marketing communication in case of ad campaign. Its goal is describe and evaluate current marketing communications and ad activities of brand Tesla Lighting and on the basis effected analysis draw up complex and effective marketing communicatoin and ad campaign. The thesis is divided into two parts theoretical and practical part. The theoretical part contains definitions of terms, rules and methods in marketing communication and ad activities from different literary sources. The practical part contains analysis of current activities of brand, their evaluation, define micro and macroenvironment and analysis of internal and external environment through SWOT analysis. Then is drew up proposal of complex activities in marketing communication and of ad campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36781
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
mosinger_2014_dp.pdf 2.694Mb PDF View/Open
mosinger_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
mosinger_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account