Vliv věrnostních programů na budování image značky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv věrnostních programů na budování image značky

Show full item record

No preview available
Title: Vliv věrnostních programů na budování image značky
Author: Rubeš, Jan
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů na budování image značky spo-lečnosti a poukazuje na proces jejich utváření a na jejich ne/úspěšnost. Teoretická část se podrobněji věnuje marketingovému výzkumu a rozličným marketingovým strategiím v zahraničí i v České republice a představuje některé úspěšné zahraniční strategie drobných podniků i velkých společností. Cílem práce je upozornit na to, jaké strategie věrnostních programů mohou v současnosti "fungovat", především v České republice, které ze strategií vůbec mohou či nemohou docílit věrnosti zákazníků - ve smyslu oddanosti -, jaká jsou jejich úskalí, ale i jak jsou ohroženi zákazníci, nebo nakolik a jaké se jim může dostat legi-timní a legislativní ochrany ohledně poskytování osobních dat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30385
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rubeš_2014_dp.pdf 4.035Mb PDF View/Open
rubeš_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
rubeš_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account